never forget to be yourself

Måste ta tag i mitt liv nu känner jag, inte gå runt och deppa osv. Ska bara bry mig om just två saker nu dom kommande veckorna för orkar inte tänka på allt annat. Kommer låta som världens nörd men orkar inte bry mig. 
 
Träning - Ska träna sönder mig själv! Har bestämt mig för att satsa på fotbollen igen, gå på varje fotbollsträning. Ska köpa friskis kort snart så där kan jag också träna. Beachbody 2013 lixxxooom. 
Skola - Ska satsa ännu mer på mina betyg, känner att det har gått ganska bra nu det senaste men vill att det ska gå jättebra denna terminenTumblr_mharwx4rtr1r2dwooo1_500_large_51065efbddf2b31bb1f143e8_largeTumblr_lrpkabl4o51qzlicjo1_500_large
 
/ Paulina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback