LÖRDAG

Morning sunshines! Just nu är jag halvt blind och det gör verkligen hur ont som helst. Jag vet inte om det är ögoninflamation men mitt ena ögon är iallafall ihopressat typ haha.. Ser verkligen hemsk ut men det tänker inte hindra mig ifrån dagens planer, nu vid 11-tiden så ska familjen iväg och leta några nya möbler till vårat vardagsrummet för vi ska göra om vårat hus typ. Senare ska jag träffa Rasmus, har inte träffat honom på länge nu så det ska bli kul. Ikväll kanske jag och clara ska på fest, men det är något vi planerar senare. 

Nu sitter jag iallafall här med min Johanna och vi ska när som helst käka frukost, puss på er alla fina bloggläsare/ Paulina

Kommentarer
Postat av: Ebba

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! Utser 4 stycken ikväll.

2013-02-23 @ 11:34:45
URL: http://nattstad.se/ebbabackstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback