frågor & svar


1. Jag har ingen aning faktiskt, eller förresten jo. Jag ska köpa ett till par palladium, ett par vita och sen ska jag köpa en skinnjacka men jag har ingen anning vilken än. Jag kanske kan fixa ett inlägg med fina vårjackor? Puss
 

2. Hmm, om du inte redan har ett par primeboots så tycker jag du ska köppa dom mellersta eller vad man ska säga men om du verkligen inte vill ha dom eftersom att du skrev '' låga eller höga '' så tycker jag låga. Dom är hur snygga som helst och dom passar ju till allting. Färgen spelar ingen roll, men jag tycker nog du ska välja dom bruna vilken modell du än tar! Eller varför inte köpa ett par annorlunda eller vad man ska säga? Kram


 
3. Jag gör mina collage på polyvore.com, annars så brukar jag långa från bloggar! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback