Q&A

Hej Paulina, hur länge har du varit tillsammans med robert? puss och kram!
Jag har varit tillsammans med min älskling i 3 månader och 4 dagar. puss och kram på dig med ♥
jädra hamsterkinder (!)

Hejsan! Jag har ungefär lika långt hår som du hade förut Paulina, och jag har funderat länge på att klippa det kort precis som du? Vad tycker du? Ovärt/värt! Tack för en sick bra blogg.
Shu bre, ska jag vara ärlig så tycker jag inte att du ska göra det. Och speciellt inte om du faktiskt har friskt och fräscht hår, annars kan du ju bara klippa topparna. Du kommer nog ångra dig för det gjorde jag som in i helvete. 
Men du gör som du vill, det är svårt och säga om jag inte vet hur du ser ut om du förstår hur jag menar.  
Tack själv som läser den sötnos. 
Tumblr_lpsxdaqbi01qj102do1_500_largeBraid-and-curls-550x550_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback