NIO

+ Jag kan bara göra 2 riktiga armhävningar, haha jag gör dom annars på knä...
+ Jag älskar att gå runt i mjukiskläder, så himla mysigt!
+ Jag är livrädd för hundar, verkligen livrädd. Om jag ser en så gömmer jag mig
+ Jag går alltid ett varv i huset när jag kommer hem och ingen är hemma och letar tjuvar typ haha!
+ Sushi är vidrigt
+ Jag kan gå från världens gladaste till typ nere på typ två sekunder men oftast blir jag glad lika snabbt igen
+ Jag kan vara hur morgonpigg som helst, bara om jag väljer det själv
+ när jag är sur tar jag alltid ut det på min pojkvän, men han förstår mig alltid 
+ Jag saknar mitt hår och ångrar mig mer än någonsin att jag klippte det
öppen gylf, woopwoopp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback