the most beautiful time of the year

hej alla därute, tänkte berätta lite om min gårdag och även idag för er.
igår så vaknae jag upp hos pappa med hela familjen där, vi kollade julkalendern, åt gröt till frukost och sen gjorde vi iordning oss och åkte ner till min farbrors hus i skåne, skummeslöv.
hade en sjukt mysig dag verkligen, blev jättelyckat!
åt, åt och åt, kollade kalle anka, åt mer, öppnade julklappar, åt, spelade spel, åt, kollae film, åt....
gick och la mig vid 12 någon gång och väcktes sen vid 9, åt frukost tillsammans länge vilket var megamysigt och sen satte vi oss i bilen och åkte hem.
jag och mina syskon kom hem till mamma vi 12 någon gång och sen dess har vi öppnat alla paket och ätit sjukt mycket julgodis, ligger i koma just nu.
hörs mer senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback