svarar litegrann

Postat av: Anonym

Vem är det du ska på tjejkväll till? Har du slutat vara med Josefin typ? hon är nästan aldrig med på bloggen längre.

svar - asså et har blivit massa kaos om denna tjejekvällen... har varit bestämt jättelänge att jag och några till ska ha tjejmiddag på nyår, inget speciellt.  och det har absolut inte hänt något mellan mig och josse!
men man umgås väl med människor med perioder, som sagt är jag mycket med kajsa och issa i skolan just nu men jag och josse har verkligen inte bråkat eller något sånt.

för 2 år sen hahahah....
 
Postat av: En tjej

Tre sötaste paren? "Sånna som är tillsammans"

svar - denna va lätt faktiskt! Lova Kronlid och John Kinia, Malin Block och David Berntsson och givetviiiiis Paulina och hennes lille Robbe.

 

Postat av: Anonym

2 smartaste tjejerna i klassen?

svar - issa & issa, haha!

 

Postat av: Amanda

Emma ska ert lag vara med i gothia? 
Och du skrev ju att du skulle åka skidor i österrike, vad heter stället där ni ska åka?:) 
Kraam:PPPP

svar - ja vi ska vara med i Gothia, med 98, 96 och 94, har inte helt bestämt vilka jag ska spela med än men det kommer bli sååå kul, är sååå taggad!
jag tror att det heter St.Anton, men är inte säker, hehe. kram :)

Italien 2011
 
sen var det om jag kunde visa närmare bild på piercingarna, jag försökte ta bild nu precis faktiskt men lyckades verkligen inte,
alla blev katastrofala. men när jag får till en bra bild så lägger jag ut den, de lovar jag!
puss /emma

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback