mitt år 2012 juli - december

juli
åååh juli va en bra månad. vann b-guldet i gothia, gothia discot va ju också en upplevelse haha, hade en mysig vecka på Gotland med mamma och Håkan och en grym vecka när vädret äntligen blev bra!
 
augusti

gu va mycket man hann med när de va sommar, härliga kvällar med fina vänner, mysiga dagar i götet, jag hade min 80-tals fest och så kom vi ju 3:a i D-slutspelet i Eskil eller va det va hahahaha.
den 18:e fyllde jag ju fjortis också.
 
september
i september va jag i kroatien, spelade U-16 sm och gick vidare, hae några fina höstdagarmed mina fina vänner och säkert en massa mer...
 
oktober
känns som att inte så mycket hände i oktober. på höstlovet va jag i Oman och det va verkligen underbart.
serien drog igång också men annars va det ganska lugnt.
 
 
november
november va ganska segt, jag och kajsa hae värlens depp period och jag hade den absolut värsta helgen i hela mitt liv 24-25:e. alminas födelsedag va i alla fall något speciellt, rackartygarna var ju där och allt!
 
 
december
mysig julmånad med lucia, julbak, snö (ett tag i alla fall) och allt annat som hör till.
spelade luciacupen som faktiskt var riktigt roligt och nu häromdagen var jag ju i danmark som jag kommer ha kvar en del minnen ifrån ganska länge känns det som.
 
 
att ett år kan gå så jävla fort? helt otroligt verkligen!
har som sagt inte haft något toppen år 2012, 2013 ska bli sååå myket bättre, är riktigt taggad.
behöver verkligen en omstart, ska bli skönt att lägga en del saker bakom sig.
puss /emma
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin och bra blogg, fina bilder ! :D

2012-12-31 @ 15:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback