mitt år 2012 januari - juni

kan börja med att säga att vissa perioder kommer jag ihåg mer av än andra.
tillexempel början av året men jag har gjort mitt bästa för att sammanfatta lite här!
 
januari
bilder från Nya Zeeland allihopa. Bror började året med att hoppa bungy-jump den idioten.
andra bilden är på inspelningsplatsen till sagan om ringen, ni som sett filmerna kanske känner igen bilbos hus? avslutar med flyget påväg hem.
 
februari
blev tightare och tightare med piffen min älskade vän, annars hände inte så mycket faktiskt.
 
mars
VA UPPE I FALUN! något jag aldrig glömmer. sen kommer jag även ihåg tjejkvällen hos Nora och att jag och vanessa åt massa innan haha.  +  random bilder från månaden.
 
april
oj vad mycket som hände här... på påsklovet va jag först i Ulebergshamn och sen i Trysil med pappa, anna, sara och min lilla lisa. på samma vecka hann jag även med att spela warbergsspelen och spräcka mitt ögonbryn så jag fick gå med plåster i 2 veckor...
i april skaffade vi även min lille gose katt och vann slutspelet i göteborg, bra månad!

maj
började ju med att ta piercing den 4:e, sen 5:e va också ett speciellt datum!
i maj va det gaaaaalet varmt minns jag, speciellt under min praovecka, då va det seriöst 30 grader ute och jag stod inne i en affär hela dagarna... men jag gillade min prao, fick ju modella lite haha!
hann även med några dagar på liseberg.
 
juni
slutade skolan, har dock inga bilder från min egen avslutning, ganska många från älvsåker i alla falll....
skumdiscot kommer jag också ihåg och besvikelsen i fotbolls EM. sen den typ 17:e någongång åkte jag till sannarp men har inga bilder där ifrån heller. midsommar firade jag på landet och mer minns jag inte, skönt att börja få färg och kunna ha somriga kläder i alla fall!
 
/emma
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback